Let op: deze handleiding is alleen van toepassing op onze Websitemaker pakketten, als je een Sitebuilder pakket (te vinden bij je domeinen) hebt, is deze handleiding niet van toepassing.
Het komt nog wel eens voor dat je met je website bezig wilt gaan of een SSL-certificaat wilt aanvragen voor een domein en hier moeilijkheden bij optreden. Zo wordt er bij Mijn Websitemaker soms een foutmelding getoond, zoals ERR_INVALID_HTTP_RESPONSE, waardoor je hier niet meer in kunt komen. Ook lijkt de module voor het aanvragen van SSL-certificaten soms kapot te zijn, omdat er geen domeinen getoond worden. Dit probleem ontstaat echter door een conflict in de cookies die ingesteld worden wanneer je de Direct inloggen knop gebruikt.
De problemen zien er als volgt uit:
Gelukkig is dit in slechts een paar stappen zomaar weer opgelost!
Stap 1
Allereerst dien je uit te loggen uit je DirectAdmin paneel. Wanneer je vervolgens in je Vimexx klantenpaneel terechtkomt, doe je hier niets.
Stap 2
Zoek je login gegevens op, als je deze niet weet en gebruik deze op in te loggen in DirectAdmin.
Stap 3
Bij deze zijn je cookies weer volledig opnieuw ingesteld en werken zowel de SSL-module als Mijn Websitemaker weer helemaal zoals gewoonlijk.
Wachtwoord vergeten?
Mocht het nou zo zijn dat je het wachtwoord voor DirectAdmin niet meer weet, dan kan je deze ook resetten.
Hoe dat moet staat hier uitgelegd: https://www.vimexx.nl/help/webhosting-wachtwoord-resetten
Voor vragen kan je natuurlijk altijd terecht op onze supportkanalen, dan helpen we je graag zo snel mogelijk verder!