We hebben er bij Vimexx voor gekozen om geen telefonische ondersteuning te bieden en hebben daarom geen telefoonnummer beschikbaar op onze website.
Wel kun je op verschillende manieren met ons in contact komen via onze support pagina.
We zijn ons ervan bewust dat sommige klanten telefonische ondersteuning prefereren. Er zijn een aantal argumenten waarom wij voor ons huidige support-systeem hebben gekozen;
1. Onze producten kunnen scherp geprijsd zijn (en blijven)
Telefonische support is simpelweg een stuk duurder, omdat 1 medewerker maximaal 1 klant tegelijk kan helpen.
Bovendien is het niet zo flexibel als een chat- of ticketsysteem wanneer er doorverbonden moet worden naar een andere afdeling.
2. Kwaliteit van de antwoorden
Het ticketsysteem is door ons zo ingericht dat een persoon die jou eerder heeft geholpen automatisch weer ingezet kan worden bij een nieuwe- of aanvullende vraag.
Je hoeft niet te worden doorverbonden o.i.d. maar gelijk antwoord omdat onze supportmedewerker de situatie al kent.
3. Betere monitoring van onze support
Na afloop van elk chatgesprek of behandeling van een ticket is er de mogelijkheid om feedback te geven over de wijze waarop jij vindt dat je geholpen bent.
Dit kost maar een paar seconden en geeft ons waardevolle informatie hoe we jou nog beter van dienst kunnen zijn.