Vimexx Facebook

Onderwerp: Varnish niet in Reseller Hosting ?

Thread status: Beveiligd
16-10-2017 10:18

Komt Varnish cache nog beschikbaar bij een Reseller Hosting pakket ?

16-10-2017 12:12
#907

Nvm, al gevonden

20-12-2017 12:48
#998

Ik zie hem niet in mijn Maximaal pakket, mag ik weten waar je hem hebt gevonden, Willem?

Hij stond voorheen als BETA tussen de Advanced Options. 

20-12-2017 15:10
#999

Goedemiddag heren,

Varnish zie je enkel terug onder "User Level" als je als je reseller ingelogd bent. Varnish is niet aanwezig onder de gebruikers die je zelf aanmaakt en daarnaast zie je enkel de beta versie terug als reseller zijnde. We bekijken de mogelijkheden om Varnish als losse module aan te gaan bieden voor reseller klanten maar voor nu is dit helaas nog niet beschikbaar.

26-12-2017 22:39
#1003

Goedenavond,

Ik heb net een reseller account aangemaakt en ik loop hier gelijk tegen aan. Ik maak eerst een package aan en vink bijna alles aan (behalve CGI) en dan merk ik later als ik een user heb aangemaakt en een restore heb gedaan van mijn vorige provider dat de volgende instellingen verdwenen zijn en ook niet meer terug kan zetten (verdwenen weer na save):

  • - Mijn website maker
  • - GitLab
  • - CDN
  •  - SpamRelay
  • - Varnish
  • - PerlActivate
  • - MassMail

Met name CDN, Varnish en Spam Relay wil ik echt wel gaan gebruiken. Vreemd dat je het wel eerst kan kiezen, maar toch niet kan gebruiken. Zeer verwarrend!

30-12-2017 16:29
#1011

Beste,

Nah, idd gek stond er voorheen heb ik het zekr zien staan, maar ik kan ook op geen enkel level Varnish terugvinden.... Ja onder "plugins" (via omweg,) echter staat er;

Je moet je pakket upgraden voor je hier toegang tot hebt..... Dat lijkt me niet van toepassing als max reseller.... Wanneer komt dit weer beschikbaar, gezien Redis niet veel (goeds) doet voor mijn sites?

Mvg, Brian

p.s. (Euh de recaptcha is btw ook in het Baskisch..?)

03-01-2018 16:43
#1017

Beste Leonie en Brian,

Varnish en CDN zijn beide niet beschikbaar op reseller pakketten. Je zult dit enkel aantreffen onder "User level" en dit is dan de beta versie. We bekijken de mogelijkheden om dit eventueel later aan te bieden als aparte module maar vooralsnog bieden we dit enkel aan bij de normale webhosting pakketten.

Mocht je dit dus perse nodig hebben, neem dan een normaal webhosting pakket af waar je de domeinen/websites op plaatst die dit nodig achten. Een andere oplossing/mogelijkheid om van deze modules gebruik te maken is er momenteel nog niet.

19-10-2018 18:28
#1706

Beste Naud, is er al enige vooruitgang? We blijven als resellers met bepaalde dingen nu toch wel ver achter heb ik het idee?

15-11-2018 00:48
#1767

Beste Naud, ik ben ook benieuwd of hier al enige voortgang in is. Ik ben juist met me reseller hier naartoe overgestapt met de veronderstelling dat dit mogelijk zou zijn. Ik hoop dat hier dan gauw een oplossing voor komt aangezien er al langer dan een jaar om word gevraagd.

06-02-2019 12:19
#1868

Ben ook wel benieuwd hoe het hier mee staat

09-02-2019 21:56
#1873

Voeg nieuwe zone toe Om deze feature te kunnen gebruiken zul je naar een groter webhosting pakket moeten upgraden.

Prachtig zo''n melding op je Reseller Maximaal Pakket (hoe kan je groter nemen?)
Zoals jullie support op de chat aangaf sinds +- September 2018 aangaf voor eind van het jaar zal er ook CDN zitten op Reseller Maximaal pakket.
Aangezien het nu februari 2019 is ben ik benieuwd wanneer we CDN gaan krijgen op reseller pakketten en de andere functies die wel bij andere "maximaal" pakketten worden aangeboden.

Korte opsomming:
Varnish 
Gitlab 
CDN

 

Erg benieuwd wat en wanneer we mogen verwachten van jullie !

- 5 van 5 sterren -