Zoals in titel hoe kan ik zien wat de kosten zijn voor het komende jaar van de domeinnaam?
Onderwerp: Kosten domeinnaam komende jaar
Ik had ze tijdje terug ook op de vimexx site gevonden, maar hier staat ook lijstje volgens mij wel exclusief BTW (iedere keer dat je bij vimexx inlogt moet je de schuif weer verzetten naar inclusief btw, BTW).
https://tweakers.net/nieuws/216006/webhoster-vimexx-verhoogt-per-1-januari-2024-verlengingstarieven.html
Maar hoe weet je het van alle tld's? Ik heb gratis .online en .tech bij mijn .bio domein gekregen, maar ik ben bang dat ik straks ineens moet betalen, op tweakers staat dat .online wel € 45,99 is, dat wordt me dan lekker door de strot geduwd vrees ik als ik niet opzeg. Of blijft het gratis? Geen idee... Erg onoverzichtelijk hoor.
Klopt, verlengen kost dit jaar 45,99
Ik heb inmiddels weer een aantal domeinnamen naar site.nl verhuist. Met een enkele domeinnaam loont het de moeite misschien niet, maar met meerdere domeinen kan het toch wel interessant zijn. En via de DNS instellingen kan je de domeinnamen gewoon naar het Vimexx pakket laten verwijzen (al heb ik die zelf ook opgezegd).