Vimexx Facebook

Onderwerp: De hele mikmak verhuizen van de ene hostingsmaatschappij naar Vimexx

14-09-2021 17:52

Goeie dag,

Ik ben autist en heb daarmee heel weinig kennis met dingen zoals DNS en MySQL en Database.
Ik ben begonnen met het maken van websites gratis voor mijn vrienden en host ook de domeinen van die mensen en mijn dierbaren.
Ik ben dus heel goed in het maken van een website met Wordpress maar dat is ook alles, alles wat er bij komt kijken zoals mail instellen, DNS, Databases, MySQL en Let's Encrypt SSL beveiliging zijn heel moeilijk onderwerpen voor mij waar ik niks van begrijp.

Ik doe alles gratis omdat dit dus een mooie hobby is van mij.
 

Maar nu zit ik echt in de problemen...
Ik had een hostingspakket bij Versio genaamd Groot.be waarbij onbeperkt domeinnamen en websites mochten staan met heel wat ruimte.
Nu hebben ze mij dat afgepakt en hebben ze mij het hostingspakket Max.be gegeven waar maar 10 websites mogen op staan en domeinen voor heel veel geld 180 € bruto zonder btw.
Ik heb dat betaald voor een jaar.

Natuurlijk ben ik niet tevreden over deze manier van werken en heb ik hen uitgelegd dat dit niet verder zo kon in een mail.
Deze hebben er op geantwoord dat ik dan maar een reseller pakket moet nemen.
Maar ik wil helemaal geen reseller zijn.
Ik maak gratis websites en host ze gratis op mijn hostingspakket. Ik wil mijn gehandicapten uitkering niet verliezen hier in België dus dit is een mooie hobby van mij en het moet gratis blijven voor mijn vrienden en dierbaren.

Nu willen ze mijn websites niet gratis verhuizen naar een ander hostingspakket tenzij ik hen per uur 60 € bruto (zonder btw dus, die komt er nog bij) betaal wat ik gezien mijn beperkt inkomen niet kan betalen.

Dus ik heb hier het 119563 - Webhosting Belgie Maximaal gekocht en betaald.
Maar dat verhuizen schrikt mij geweldig af, ik weet niet hoe ik dit moet doen.
Kan ik hier om hulp vragen?
Groetjes,
Hendrik

15-09-2021 22:28
#3288

Dit topic mag gesloten worden

21-09-2021 17:44
#3297

Hoi Hendrik,

Je kunt altijd rekenen op onze hulp! Sterker nog, als je net een nieuw Webhosting Maximaal pakket hebt gekocht, dus binnen 30 dagen, dan mag je altijd een verhuisservice verzoek indienen. Wij regelen de verhuizing van Versio naar ons toe. Je hoeft dan zelf niets te doen, wij regelen alles.

Zie hoe je dit doet, hier: https://www.vimexx.nl/help/verhuisservice-aanvraag-indienen.

Mocht je pakket ouder zijn dan 30 dagen zelfs dan kunnen we je helpen. Neem hiervoor contact op via de chat of dien een ticket in. Wij staan altijd voor je klaar.

Met vriendelijke groet,
Hjalmar.

 

 

- 5 van 5 sterren -